Marro jest wykonawcą dziesiątek realizacji dla centrów handlowych,  w tym m.in. dla CH Posnania, Galerii Mokotów czy CH Arkadia. Redakcja „Shopping Center Poland” zapytała, która z inwestycji była najtrudniejsza?

Każda jest najtrudniejsza, bo każda jest prototypem. Nie ma dwóch identycznych realizacji, każdemu zależy na niepowtarzalności konceptu – mówi Robert Pełka, prezes Marro. – Galerie handlowe stopniowo zaczynają odgrywać funkcję „miasta w mieście”, co oznacza, że dążą do spełnienia dłuższej listy funkcji niż tylko ta konsumpcyjna. Szczególnie, że rośnie konkurencja między centrami handlowymi, a wraz z nią potrzeba przyciągnięcia i zatrzymania klienta. Ci z kolei są coraz bardziej świadomi, a więc ich oczekiwania także rosną. Wyraźnie wyczuwalna jest potrzeba nowych bodźców.

Więcej o zmianach i wyzwaniach w projektowaniu przestrzeni komercyjnych, nowych oczekiwaniach konsumentów i inwestorów oraz roli Marro w procesie – w wywiadzie opublikowanym na łamach SCP oraz online.