M.Mag powstał po to, żeby na bieżąco relacjonować to, co najciekawsze w architekturze i aranżacji przestrzeni biurowych, komercyjnych i publicznych.

Od 25 lat uczestniczymy w biznesie wyposażenia biur i centrów handlowych. Obserwujemy z bliska zmieniające się trendy, technologiczne odkrycia, estetyczne metamorfozy. Od samego początku do najważniejszych słów-kluczy należała „nowoczesność”: nowoczesne biuro, nowoczesna przestrzeń, nowoczesne centrum handlowe. Z ogromnym zainteresowaniem przyglądamy się, jak aktualizują się te pojęcia. „Nowoczesne biuro” 5, 10 czy tym bardziej 25 lat temu miało inne znaczenie (i wygląd) niż dzisiaj. Dlatego prezentując nowe produkty, rozwiązania i technologie, będziemy jednocześnie opowiadać szerzej o kontekście ich powstania, a także o branżowych trendach: z jakich potrzeb wynikają, dokąd prowadzą.

Będziemy również pisać o ciekawych wydarzeniach i zjawiskach, które przyciągają naszą uwagę (m.in. wielki projekt rewitalizacyjny Battersea Power Station w Londynie), a także o wybranych projektantach i markach – zarówno tych kilkuletnich, przebojem zdobywających międzynarodową branżę, jak i tych, które od kilku pokoleń pozostają w jednej rodzinie, umiejętnie wykorzystując bezcenne doświadczenie i adaptując je do współczesnych warunków i wartości.

Wierzymy w design i architekturę nie tylko ze względu na ich funkcję upiększania rzeczywistości. Wizualna atrakcyjność to, wbrew pozorom, tylko część oferty. Nowe funkcje, a czasami zupełnie nowe typy mebli mówią dużo o naszych potrzebach i oczekiwaniach. Innowacyjne materiały są wyrazem ludzkiej kreatywności, a zespołowy wysiłek inżynierów i projektantów odzwierciedla nowy model kreatywnej współpracy. Nowoczesne biura czy podlegające równie dynamicznym przemianom centra handlowe są odpowiedzią na pytanie o to, jak chcemy żyć?

I właśnie z takiej perspektywy będziemy się im przyglądać. Zapraszamy do lektury oraz bezpośrednich spotkań i rozmów w jednym z naszych showroomów na warszawskim Powiślu.