Niedługo minie równo rok od otwarcia pierwszego flagowego sklepu Victoria’s Secret w Europie Środkowej (w warszawskiej Arkadii). To idealna okazja, żeby powspominać przygotowania do polskiej edycji wydarzenia, które na całym świecie wzbudza zainteresowanie klientek.

Byliśmy generalnym wykonawcą sklepu o powierzchni niemal 1000 metrów kwadratowych. W trosce o perfekcyjny efekt końcowy przygotowaliśmy m.in. realnej wielkości mockupy wybranych fragmentów przestrzeni. W zakresie działań Marro była m.in.: lokalna adaptacja konceptu pod czujnym okiem firmy Alshaya (firmy franchisingowej, w której portfolio znajduje się marka), a także realizacja całości.

Z tym większą przyjemnością czytaliśmy po otwarciu recenzje w mediach branżowych, modowych i lifestyle’owych, które pisały: „Wystrój sklepu zachwyca wyrafinowaniem i elementami glamour. Uwagę przykuwa różowa witryna, a wnętrze sklepu wraz z kandelabrami oraz detalami inspirowanymi bielizną, kojarzy się z przytulną przestrzenią mieszkalną. Front sklepu jest przyciemniony i nastrojowy, ozdobiony galerią ponadczasowych czarno-białych fotografii modelek. Dalsze przestrzenie sklepu zdobią tapety w paski w kolorze kultowego różu kojarzonego z marką. W tylnej części sklepu z kolei znajdują się ekrany na których obejrzeć można relacje ze słynnych pokazów mody Victoria’s Secret. W dedykowanej przestrzeni wyposażonej w specjalne zaprojektowane meble wykończone różowym aksamitem, będzie można spotkać się z wyszkolonymi brafitterkami. W przestrzeni tej znajdują się również testery firmowych zapachów.

Więcej o procesie wykonawczym w materiale video:

Zdjęcia: Martyna Rudnicka