Okres globalnych mega-trendów w projektowaniu biur skończył się – mówi Henning Figge, Prezydent Haworth International. Jego zdaniem design stał się bardziej lokalny, odzwierciedla potrzeby poszczególnych rynków i ich wyjątkowych kultur. To sprawia, że bogate portfolio różnych marek wchodzących w skład Haworth Group, takich jak Cappellini, BuzziSpace, Cassina czy Poltrona Frau, staje się niezwykle użytecznym narzędziem w rękach architektów projektujących wnętrza. Zapraszamy do obejrzenia wywiadu z Henningiem Figge tutaj.
Zdaniem Henninga Figge, że zmniejszenie istotności globalnych mega-trendów w projektowaniu biur to dobra wiadomość – nie ma jednego trendu, który jest globalnie dominujący a design odpowiada na lokalne potrzeby. Zdaniem Henninga to właśnie ten pluralizm różnych perspektyw sprawia, że świat jest interesujący.
Dzięki bogatemu portfolio marek wchodzących w skład Haworth Group klienci i architekci mają do dyspozycji różnorodne, elastyczne narzędzia żeby stworzyć miejsca, które odpowiadają ich potrzebom.
Henning podkreśla, że klienci i architekci nie chcą żeby wszystkie produkty pochodziły od jednej marki, co sprawia, że szerokie portfolio marek Haworth Group jest szczególnie użyteczne.