– W poszukiwaniu urozmaicenia naszej palety kolorów zatoczyliśmy pełne koło. 6 wyrazistych choć neutralnych odcieni może przenieść Twoje wnętrze w nowy wymiar. – mówi Annica Eklund, dyrektor kreatywna Bolon. Neutralne barwy zostały starannie wyselekcjonowane, tak aby dorównywały naturalnością kolorom wyrazistym. Tak, istnieje coś takiego jak idealny odcień beżu i szarości.

 

3Bolon_Flooring_Emerge_Tiles_Swirl_Ripple_Arise_Billow

Faktura wykładziny oraz sploty, w których ciepłe odcienie łączą się z zimnymi, uruchamiają subtelną grę świateł i cieni. To sprawia, że podłogi Bolon „żyją” i, w zależności od światła, kąta patrzenia, a nawet pogody za oknem, za każdym razem prezentują się inaczej. Kolekcja jest dostępna w postaci rolek i płytek, a także w wersji akustycznej.

4_C3A2259

Ważnym doświadczeniem w związku z kolekcją jest… wirtualna rzeczywistość. VR najczęściej jest kojarzona z dużymi projektami architektonicznymi, ponieważ jest w stanie zaprezentować ich rozmach. Jednak rozwój tej technologii pozwolił na pokazanie zbliżeń, tak aby przedstawić szczegóły faktury wykorzystanych materiałów. W przypadku wykładzin o tak niezwykłych właściwościach jak Bolon, ma to niepoślednie znaczenie.

 

Bolon_Flooring_Emerge_Swirl1

Dla dyrektor kreatywnej Bolonu Annici Eklund, dążenie do odnowy dotychczasowej formuły działania zaowocowało cyfrową współpracą z Niklasem Larsénem z MER Architects. Wspólnie przenieśli powstałą w latach 40-tych rodzinną firmę w nową erę, w której teraźniejszość jest odzwierciedleniem przeszłości i przyszłości.

– W zeszłym roku podczas Stockholm Furniture Fair zdałam sobie sprawę, że wszystko się zmieni jeśli chodzi o sposób w jaki wypuszczane na rynek są nowe produkty. Zmieni się także ogólna widoczność naszej marki. Rzeczywistość wirtualna istnieje już od jakiegoś czasu, odkryłam, że to intrygujące narzędzie pozwalające przenieść markę Bolon na wyższy poziom. – wyjaśnia Annica. Całą rozmowę na temat wykorzystania VR w projektowaniu i promocji produktów można przeczytać tutaj: https://www.bolon.com/en/newsroom/news/2021/behind-the-process-bringing-bolon-in-the-virtual-world. 

Bolon_Flooring_Emerge_MuseumExterior

Podsumujmy najważniejsze cechy nowej kolekcji Bolon. „Emerge” to:

1. Wykładzina długowieczna: Bolon opiera się na kreatywności i inżynieryjnym know-how, dzięki czemu jest długowiecznym produktem z 15-letnią gwarancją.

2. Zrównoważona produkcja: Bolon nieustannie stara się osiągnąć równowagę między dbałością o środowisko a trwałością. Kolekcja Emerge spełnia wszystkie wymogi zrównoważonej produkcji, z recyklingiem na czele. Wykładzina Emerge jest produkowana z materiałów powtórnie przetworzonych, nie zawiera ftalanów i posiada certyfikaty środowiskowe.

3. Trwałość: Emerge charakteryzuje się wysoką trwałością – posiada Klasę 33 i nadaje się do wnętrz o wysokim natężeniu ruchu. Wiele mówi 15-letnia gwarancja.

4. Nieskończone możliwości projektowe: Te neutralne barwy nie imitują żadnego istniejącego materiału. Mają swoją własną osobowość i charakter, wyłaniając się niczym kameleon dzięki czemu zapewniają nieskończone możliwości projektowe.