– Rozwój marki Bolon nie byłby możliwy, gdybyśmy nie wierzyli w różnorodność: talentów, perspektyw, technik – mówi Marie Eklund, CEO firmy. Dlatego nowa kolekcja, której premiera przypada na 70. urodziny marki, nie tylko jest zatytułowana „Diversity”, ale przede wszystkim została tak zaprojektowana, żeby wspierać swobodę wyboru architektów.
W skład „Diversity” wchodzą trzy różne wzory (Bling, Buzz i Bouquet), które są dostępne w sumie w 12 kolorach. Całość została tak pomyślana, żeby – mimo różnic – można było łączyć poszczególne elementy, tworząc nowe, atrakcyjne efekty.
Kolekcja ma wszystkie cechy charakterystyczne dla awangardowych wykładzin Bolon. Tak jak w przypadku pozostałych serii efekt trójwymiarowości sprawia, że nie jest już tylko niezauważalnym tłem, a staje się wyrazistym elementem przestrzeni.
Wykładziny Bolon są łatwe w czyszczeniu i utrzymaniu (bez konieczności stosowania silnych, niebezpiecznych dla zdrowia chemikaliów). Można je stosować we wnętrzach o dużym natężeniu ruchu. Wszystkie produkty są projektowane i produkowane (a także recyklingowane) w Ulricehamn w Szwecji.
Zapraszamy do showroomu Bolon na Powiślu (Lipowa 7A)!